1. Home
  2. Baggrund
  3. Ny bilannonceringsportal med fokus på de private
0

Ny bilannonceringsportal med fokus på de private

Ny bilannonceringsportal med fokus på de private
0
0

Bilagent gik online i september 2013 og er blevet en populær bilannonceringsportal for de private. Bilagent har på nuværende tidspunkt over 10.000 aktive annoncer fra nogle af landets største bilhuse, hvor bl.a. Starmark, Autohuset Vestergaard, Terminalen og Bilernes Hus kan nævnes.

”Det er vores fornemmeste opgave at skabe en let dialog mellem køber og sælger, som i sidste ende leder til en handel. Noget vi allerede håndterer ganske fint, men også et område hvor vi konstant stræber efter at blive endnu bedre. Omkring 1.000 mennesker vælger dagligt at gå på vores side for at købe, sælge, bytte eller drømme om at skifte bil.” fortæller Rasmus Nielsen fra Bilagent.

Udspringet til Bilagent har gennemgående været muligheden for at lave en anderledes annonceringsportal og et gratis alternativ til de eksisterende udbydere på markedet. Det behøver ikke at koste penge at sælge sin bil, og har du ikke haft held med at få bilen solgt – tager vi dig glædeligt i hånden og hjælper dig videre.

Læs også:   Tesla Roadsters med 0 kilometer på tælleren fundet i Kina: Var beregnet til ''reverse engineering''

Vores fokus ligger hos de private
På Bilagent har vi valgt at sætte meget fokus på de private brugere. Det er gratis at annoncere sin bil inde på siden. Såfremt bilen ikke er solgt efter 28 dage – ringer vi den private bruger op og forhører os om muligheden for at hjælpe personen videre i salgsforløbet.

”Der kan være mange årsager til at en bil ikke bliver solgt, nogle af de største faldgrupper er finansiering, forsikring og byttebil. Vores rådgivere kan i de fleste tilfælde få enderne til at hænge sammen – derfor har vi oprettet vores support telefon som kan benyttes alle hverdage fra 10-17. Her kan man få hjælp og rådgivning til at få handlen gennemført.”

Alle vore rådgivere har god erfaring fra bilbranchen og ved hvad der skal til for at få en bil solgt – hvilket er med til at gøre os til en effektiv annonceringsside.

Læs også:  Leasing vs. køb: 3 fordele og ulemper

Vi skaber gennemsigtighed i bilbranchen

De seneste år er anmeldelser blevet utroligt brugbart når man shopper rundt på nettet. Danskerne måler sig meget på hvad andre har haft af oplevelser med den pågældende forretning. På Bilagent kan man derfor anmelde bilforretninger på godt og skidt. Har du haft en god eller dårlig oplevelse med en forretning, og ønsker at dele den – er det på Bilagent.dk muligt.

Automatisk opslag af synsrapporter.

Når du kigger privat bil på Bilagent har du mulighed med et enkelt klik at se hvornår bilen sidst har været synet og hvorvidt kilometertallet stemmer overens. Vi arbejder i øjeblikket på at skabe den samme funktionalitet med restgæld, forsikring og finansiering. Således at du som privat person har de bedste forudsætning for at gøre en god handel uden at det sker på falske forudsætninger.

Læs også:  Bilsalget vokser betrageteligt og bliver grønnere i EU

Gode råd før du sætter din bil til salg

Det er vigtigt at du indtaster så mange informationer som muligt når du vil sælge din bil. Informationer skaber gennemsigtighed og tryghed. Sørg altid for at tage gode billeder af din bil, rengjort som dengang du købte den.
På bilmarkedet er det vigtigt at være realistisk med sin udsalgspris. Biler er sjældent den bedste investering for den private bruger, og en forkert udsalgspris kan betyde at du ikke for solgt din bil, og konstant må sætte den ned.

Klik dig ind på Bilagent.dk her.