Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Mand og kvinde står foran en mørk Volkswagen Golf ved en Shell-tankstation

Vandt spritny VW Polo hos Shell

20. december 2011
|
Bilnyheder

Julen har vist sig at blive ekstra god for Kiss Jensen, som vandt en spritny VW Polo hos Shell.

Siden oktober har alle bilister hos Shell som tanker FuelSave Blyfri 95 været med i konkurrencen om en ny VW Polo til en værdi a’ 193.000 kroner.
Den 19 december blev nøglerne overdraget til nye ejer fra Ry af Jan Giversen, som er områdeansvarlig for Shell.

Mads Hummelmose som er direktør for Shells servicestationer i Danmark udtaler:

”Danskerne tænker meget på pengepungen, når de skal have tanket bilen op. Derfor har vi de seneste to måneder gjort en ekstra indsats for at fortælle kunderne om vores ”spare-benzin” Shell FuelSave. Overrækkelsen af nøglerne til en af markedets mest benzinøkonomiske biler markerer afslutningen på en populær og veludført kampagne,”

På billedet ser man Kiss Jensen modtage den nye VW Golf hos Shell på Ørstedsvej i Skanderborg. – Præmie bilen blev leveret af VW-forhandleren Ove B. Dirksen A/S i Skanderborg.

Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Bilsektionen er Danmarks digitale bilmagasin.

Har du spørgsmål eller en god historie, så er du velkommen til at kontakte os på: info(@)bilsektionen.dk.
Copyright © 2026 Bilsektionen ApS - CVR 36696249 | Ny hjemmeside af Højvig Media Group ApS | Cookiepolitik