Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Totalskadet sportsvogn med påtegninger efter kollision. Brandmænd arbejder i baggrunden. Køretøjet ligger mod vejkant.

Ny NSX brød i brand på Nürburgring

26. juli 2014
|
Bilmærker, Honda

Hvad er det ultimativt værste som kan se, når man tester sin nye superbil? At den bryder i brand foran de mange spionfotografer på Nürburgring…

Dette skete for Honda som testede deres nye NSX, og det var ikke efter flere omgange, men allerede på den første.

Den nye Honda NSX har en 3.7 liters V6 twin-turbo motor, der bliver hjulpet af tre elmotorer, hvoraf de to er placeret ved forhjulene – dermed har den reelt set firehjulstræk. Kræfterne håndteres af en dobbeltkoblingsgearkasse, således gearskiftene bør være meget hurtige.

Det forventes Honda NSX skal introduceres næste år, og prisen forventes at blive omkring to millioner kroner.

Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Bilsektionen er Danmarks digitale bilmagasin.

Har du spørgsmål eller en god historie, så er du velkommen til at kontakte os på: info(@)bilsektionen.dk.
Copyright © 2026 Bilsektionen ApS - CVR 36696249 | Ny hjemmeside af Højvig Media Group ApS | Cookiepolitik