Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Regelga logo med rød og gul grafisk design, Koenig Megacraf Unveil event plakat, Genève International Moto Show, pres marts 2-4 og mart

Koenigsegg annoncerer ny hyperbil: ”Regera”

10. februar 2015
|
Bilmærker, Koenigsegg

I sidste uge annoncerede det svenske superbilsmærke Koenigsegg en Agera RS, men det er åbenbart ikke nok. I dag har de netop udsendt en ny teaser som hentyder til en ny model med navnet ”Regera”. Ja, det betyder at ”regere” på svensk.

Man kan ikke just sige, at Koenigsegg er specielt kreative, når det kommer til navngivning af nye modeller, men bilerne plejer altid at være særdeles interessante.

Efter sigende bliver Koenigsegg Regera en hyperbil, hvilket betyder den får omtrent samme ydelse som en One:1. Koenigsegg One:1 har 1.360 hestekræfter, og du kan læse mere om den ekstreme hyperbil her.

Vi kender dog endnu ikke til de endelige specifikationer, som først bliver offentliggjort ved præsentationen. Verdenspræsentationen finder sted ved Geneve Motor Show i start af næste måned.

Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Bilsektionen er Danmarks digitale bilmagasin.

Har du spørgsmål eller en god historie, så er du velkommen til at kontakte os på: info(@)bilsektionen.dk.
Copyright © 2026 Bilsektionen ApS - CVR 36696249 | Ny hjemmeside af Højvig Media Group ApS | Cookiepolitik