At vælge bil er et stort valg, da det er vigtigt at indsamle informationer og indtryk omkring modellen, da man efterfølgende ”hænger på den”.
Opel er dog fra 2013 klar med udtrykket: ”Fuld tilfredshed eller pengene tilbage”. Dermed kan man levere bilen tilbage, hvis den indenfor den første måned ikke lever op til forventningerne. Det eneste man selv må betale er dermed leveringsomkostningerne og et gebyr på halvanden krone pr. kørte kilometer.
Der gøres dog opmærksom på tilbuddet kun gælder for private og eksempelvis ikke ved leasingbiler og varebiler.
Administrerende direktør hos Opel Danmark, Thomas Bruun, udtaler:
Opel har gennemgået en markant udvikling de sidste 6 -7 år. Fra at være meget snusfornuftige biler appellerer vores nye modeller i høj grad til dem, der lægger vægt på køreglæde og design, og som elsker at køre bil. Der er stadig en del, der hænger fast i en gammeldags opfattelse af Opel, og dem vil vi gerne have i tale med dette tilbud.
Er man usikker på, om Opel er den rigtige bil, så prøv os i en måned. Vores erfaring fra en lignende tryghedsordning i Tyskland fortæller os, at kun meget få bliver skuffede.
I Tyskland har en lignende ordning fungeret siden sensommeren 2012, hvor under 20 biler er kommet retur – Opel har i samme periode solgt over 50.000 biler!
Gratis service- og vedligeholdelsesaftale til Corsa
Udover muligheden for at levere bilen tilbage tilbyder Opel en gratis service- og vedligeholdelsesaftale til købere af Corsa efter d.1. januar.
Aftalen dækker 15.000 kilometers kørsel om året, og man er dermed sikret mod alle uforudsete udgifter i de første tre år af bilens levetid – derudover sparer man også udgifter til rutinemæssige serviceeftersyn.