Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Sort Opel Insignia stationcar fotograferet under kørsel på asfalteret vej med skov i baggrunden

Opel overvejer crossover model af Insignia – Hvad synes du?

21. juni 2011
|
Bilmærker, Opel

På det seneste har der været en del spændende nye Opel-modeller, og det ser ud til, at de er ved at udtænke endnu en.

Langt de fleste biler fra Opel har på det seneste været baseret på Astra, men i denne omgang er det den større Insignia, som er i søgelyset.

Her på bilsektionen.dk har vi delte meninger om en Opel Insignia crossover, hvilket Opel allerede tilbage i 2008 overvejede men der havde de ikke økonomisk kapacitet.

Men hvad synes du? – Er en Opel Insignia crossover en god ide?

Rødt banner med ordet Sektionen skrevet i hvide store bogstaver
Bilsektionen er Danmarks digitale bilmagasin.

Har du spørgsmål eller en god historie, så er du velkommen til at kontakte os på: info(@)bilsektionen.dk.
Copyright © 2026 Bilsektionen ApS - CVR 36696249 | Ny hjemmeside af Højvig Media Group ApS | Cookiepolitik